מנחי.ות התכנית לעיצוב

 

היא-לי הירט

מנהלת תחום יזמות אימפקט בקרן אדמונד דה רוטשילד

טרם הצטרפותה לקרן, עמדה בראש חטיבת השווקים המתפתחים ברשות החדשנות. ניהלה את קרן הודו-ישראל, קרן של 40 מליון דולר לקידום השקעות במו"פ תעשייתי, ושיתופי פעולה בחדשנות וטכנולוגיה בין המדינות. הובילה את שיתופי הפעולה של הרשות עם מוסדות פיננסיים בינלאומיים והבנקים לפיתוח במטרה לתת מענה לאתגרי השעה בתחומי המים, חקלאות, שירותי בריאות, אנרגיה ו-ICT.

היא שימשה כסגנית מנהלת תוכנית פירס לחדשנות גלובלית, ארגון המתמחה בקידום תרומתה של ישראל לפיתוח בינלאומי באמצעות פתרונות מבוססי טכנולוגיה, ברי קיימא עם מודלים כלכליים ייחודים בכדי לתת מענה לאתגרים הניצבים בפני אוכלוסיות החיות בעוני. במסגרת תפקידה סייעה לעמותות בינלאומיות, משקיעים, משרדי ממשלה, גופי חדשנות ויזמות שונים בכל העולם. הילי עבדה במשך מספר שנים במשרד הכלכלה ההודי, כחלק מהאגף המסחרי בישראל, בהנחיית השקעות וקידום שיתופי פעולה עסקיים. במהלך 12 השנים האחרונות, הילי הייתה מעורבת במגוון יוזמות וארגונים המתמקדים ברתימת חדשנות ככלי לצמיחה מכילה ופיתוח כלכלי.

היא-לי היא חברת סגל בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב ומלמדת בתוכניות ה M.B.A בדגש על עשיית עסקים בשווקים מתעוררים. להילי יש תואר B.A. ו-M.A במדעי המדינה ולימודי אסיה מאוניברסיטת תל אביב, בהתמחות הודו וסין. היא גם בעלת תואר M.A בהצטיינות בעניינים הומניטריים מאוניברסיטת לה סאפיינזה, רומא, במלגת אונסק"ו.

מנחי.ות התכנית לעיצוב

בוגרי.ות התכנית לעיצוב